četrtek 5.10.2000

zadnjič...   :-((((

Pravi, da zadnjega moram pa jaz napisat, ker je ona predzadnjega. Oh! Saj jaz to z veseljem naredim...

Sva v Istanbulu. Sva se celo noč vozila (13 ur) z busom iz Fethiye ob obali (on že ve, da smo šli ob obali, k je celo noč spal, za razliko od mene). Tam sva preživela ležernih 48 ur - polovico od tega na plaži pod soncem in si želela vsaj enega oblaka, da ne bova preveč zagorela in da bi se temperatura spustila vsaj stopinjo pod trideset Celzija. Nisva imela sreče in sedaj sva črna kot Turka... sicer pa, saj se kmalu vidimo.

Danes bova preživela en shoping dan v Istanbulu, potem sva ob 21h zmenjena z Novo zelandcema (tista dva iz Gőremeja), ob 24h greva pa na letališče, kjer bova morala počakat do 4.15 (turški čas), ko najino letalo odplove proti SLO. Na Brnikih bova predvidoma ob 5.30 (slovenski čas). Bi bilo pa fino, če vas bo več kot 30, da to najavite vsaj 3 dni prej na Brnik, da pospravijo okolico in izpraznijo parkirne prostore. Mogoče je na voljo celo klubski kombi Veslaškega kluba Ljubljanica.

Ne pretiravajte s prigrizkom in šampanjcem, ker se nama bo malo mudilo domov stuširat. Kajti ob 8. uri naju čaka faks...

Pršut in pristen slovenski mošt bosta več kot dovolj...

Your faithfully,

MARUŠA AND KLEMEN FROM TURKIJE

| Hvala za zanimanje za najino potovanje - če vas kaj zanima podrobneje nama pišite na naslov |

|                                        marusainklemen_napotepu@yahoo.com                                         |

na KLMjevo domačo stran | prvi mejl | prejšnji mejl | naslednji mejl | zadnji mejl

Turški Renault Clio z zadkom (222925 bytes)V spice bazarju - začimbe, cukr, čaji...  (256944 bytes)Tako. Nakupila sva vse, zdej morva pa čakat od 15h do polnoči, ko imava bus na letališče (130903 bytes)Čez eno uro - oh, glej klopca!  (167548 bytes)Takole sva pol zapravljala cajt kaki dve uri na hipodromu v Istanbulu (116128 bytes)Zvečer smo se pa spet z Liso in Filijem dobili na čaju in pogovoru (108296 bytes)Aya Sophija - najbolj znana Istanbulska mošeja, ki so jo iz krščanske cerkve preštimali v mošejo (133953 bytes)