petek, 22.9.2000

poročilo iz centralnega višavja

Torej naj najprej povem, da tole pišem sam brez nadzorstva moje drage M, ki se je zleknila na turške blazine in pije turški čaj in bere knjigo o turškem sultanu. Jest sem pa mimogrede skočil na internet sporočit, vam, ki naju tako zelo pogrešate, da sva še migajoča.

Torej!

Sva v mestu Gőreme v Kapadokiji, baje najlepši deželi turški.

Iz Egidirja sva šla z avtobusom včeraj opoldne in se po sedemurni vožnji znašla na avtobusni postaji v mestu tu zraven (Maruša je bolj za imena - jest to vse pozabim). Najprej sva vprašala kdaj gre bus do Gőremeja (ob 19.30), nato sva šla malo po turističnih agencijah. Spet smo malo barantali in dobila sva zelo ugodno študentsko ceno za turo 200tih kilometrov in neštetih ogledov s kosilom za 9000SIT oba. Prišel je čas in avtobusa ni bilo od nikoder - pa pride taksist in reče naj greva z njim, ker je šel zadnji bus pred 1 uro. Midva haha, ja valda naju hoče prelisičiti, pa mu gladko rečeva Jok *turški NE*. Greva vprašat enga druzga strica, kaj je z busom pa pravi - ja ob 20.00 je en. okej, še malo počakava - spet nič - pa greva spet strica vprašat- pa doda - no, ja, včasih ob 20.00, včasih pa ob 21.00.

hm...

Pol sva pa tam začopatila enga Germana in smo si delili taksi, katerega voznik nas je, čeprav pijan, močno potegnil za nos in smo ga preplačali (za taksi sva plačala toliko, kot za 2 noči spanja). Pridemo v penzion (prima-tuš,WC,bazen...) pa so imeli samo se triposteljno sobo ali dorm - tko, da sva zdej pristala z Nemcem v sobi (ene 40 let star tip, ki se nama bo po mojem hotel prislinit na pohodu, ker sam skoraj ne zna poskrbeti zase - no offence, just my humble opinion).

Spali smo fino, zdej greva pa mal pogledat okol tele visoke skale v katerih folk baje živi *v jamah*.

čao slovenija!!!

na KLMjevo domačo stran | prvi mejl | prejšnji mejl | naslednji mejl | zadnji mejl

Soba v Gőremeju - ta desna je od Nemkota (173583 bytes)Pogled na bazen iz sobe v Gőremeju (226542 bytes)Pogled na penzion iz bazena v Gőremeju (254380 bytes)Maruša se je zavalila na turške blazine, pije turški čaj in bere knjigo o turškem sultanu (191021 bytes)